2012. április 2., hétfő

Bypass 2


Nagyon várom már az első konzultációt. Remélem minél hamarabbi időpontot kapok a műtétre és amint megvan az időpont el kell kezdenem a lelki felkészülést is. 

A fizikai felkészülést már elkezdtem és 3 hete leszoktam a dohányzásról. Holnaptól jön a mozgás megkezdése. Először csak napi 2*10 percet tervezek, mert a lábaim már nagyon nehezen bírják a 135 kg-ot. 

Nem mondom, hogy nem félek. Persze hogy félek. Meg olvasom a sok tapló hozzászólását a neten, akik szerintin mind hülye és akarat gyenge hulladék aki ilyen műtétet csináltat. Viszont eljutottam oda, hogy már az egészségem miatt is kell a fogyás és nem csak azért hogy csini ki ruhácskákat tudjak venni. 

Holnaphoz 1 hónapra lesz a konzultáció. Már majdnem itt is van. Addig jól utána nézek a személyi kölcsönöknek, mert a másfél milla egy részét tuti kölcsönből kell fedeznem. 
De ha autóra meg lakásra vettem fel akkor az egészségemre miért ne vennék. 
HA van aki karácsonyi ajándékra felvesz akkor én a saját egészségemre miért ne?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése