2012. május 31., csütörtök

21 nap a műtétig

Mához 3 hétre műtét. Nagyon változó lelkiállapotban vagyok. Egyfelől már várom, de másfelől meg sokszor felteszem magamnak a kérdést, hogy biztosan szükségem van e nekem erre. Persze az agyammal tudom , hogy igenis szükségem van rá. Viszont olyan hülyeségek jutnak eszembe pl., hogy mit fogok csinálni és hogy fogom beszerezni a vitaminjaimat egy háborús helyzetben stb. . Persze ez már csak a végső kifogáskeresés. 

Arra viszont nagyon kíváncsi lennék, hogy ha a kis gyomor tele van az is megadja e azt az elégedettség érzést mint amikor ezt a nagyot jól megpakolom. :) 

Most tudtam meg, hogy a műtétem után a doki szabira megy egy hónapra. Mindenképp meg kell kérdeznem ki fogja helyettesíteni és , hogy kit lehet keresni, ha ő nem elérhető vagy hogyan lehet elérni. 
A héten a kölcsönnek is meg kell már érkeznie. Már 3* kellett bemennem a bankba, mert mindig hiányzott valami, vagy el volt írva stb. . 

Mostanában annyira jól érzem magam, persze az emésztésem nem az igazi, de amúgy jól vagyok. 
Még a héten elkezdek vitaminokat szedni, hogy jól feltöltsem előre a szervezetem. Aztán pedig a műtét után áttérek a Lenkei féle folyékony vitaminra. 

Csak ne aggódnék folyton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése