2012. augusztus 6., hétfő

Pancsi - pancsi


Szuper hétvégém volt. :) Pénteken kicsit korábban befejeztem a munkát (már 4 körül). Bepattantunk a kocsiba és irány a Mátra. Jót kocsikáztunk, közben feltankoltunk dinnyéből. Délután és este dumcsi és pihi után egy isteni alvás. Szombaton pedig irány a strand már reggel, hogy nyitásra odaérjünk. 30 percel nyitás után értünk ki, de már csak éppenhogy találtunk árnyékos helyet. Sokat usztunk, pacsoltunk, pihentünk a napágyakban és sok sok éve először még a csúszdán is lecsúsztam (2* is) . :) Délután meg szundiztam egy jót. Víz ivással nem volt gond, délután 4-re már lement 1,5 liter. Viszont nekemvaló ennivalót nem találtunk, így összesen 2 db 5 ft os nagysagú sós kekszet ettem. Legközelebb viszek majd magammal hűtőtáskában legalább 2 főttojást. 
Az evéssel amúgy nem volt gond a hétvégén. Azt ettem amit a többiek, csak nagyon keveset. 
Reggel mindig bevettem a gyógyszereimet, aztán leültem a többiekhez. Ettem főtt tojást, hurkát, kenyeret, sonkát, tejfölt, macisajtot. Persze ezeket nem egzszerre és mindig max csak par kávéskanálnyit mindenből. Pl a hurkából összesen 1 teaskanálnyit ettem, kenyérből meg egy kis gyufásdoboznyit, tojásból meg max 1 felet. Soha nem eszek többet mint ami belefér egy 1-1,5 dl es talkaba és ez aztán tényleg nem sok, de jól lakom tőle. :) 
Vasárnap szülőknél grillezés, nekem egyaltalán nem ízlik már a grillezett hús, ezért csak pár falat sajtot ettem meg vizet ittem, de a hangulat szuper volt az idő meg dögmeleg. 
Minden nap szépen eszegetem a centrum vitamint meg a többit. Tegnap még 1 jó dolgot találtam az interspárban. Van a Haas-nak egy Vas+B12+C+Folsav pezsgőtablettája, csak 250 Ft 1 dobozzal. Vettem is rögtön 3 dobozzal. :) 

Magyarországon elég silány a vitaminválaszték. Gondoltamegyet és felmentem az Amazonra, hátha találok valami jót.HIHETETLEN micsoda választék van. Mindenből van szopogatós verzió és óriási kiszerelések fele annyiért mint itthon. Meg gumicokornak elkészített vitaminok, karamellnek álcázott kácium D vitaminnal stb. 

Itt van pár ízelítő. Ezekből tuti rendelek, de még átnézem és lehet még hozzáteszek pár tételt. 
Amazonról eddig csak könyvet meg műszaki cikkeket vettem de azokkal semm igond nem volt és legkésőbb 1-2 hét alatt ideértek. 

Centrum Women Under 50, 200-Count Bottle
Caltrate Calcium & Vitamin D Plus Minerals, 600+D, Chewables
Vitafusion Multi-vite
Vitafusion Prenatal, Gummy Vitamins, 90-Count
 EarthSweet Vitamin B-6, B-12 & Folic Acid - 60 - Chewable

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése