2012. augusztus 23., csütörtök

-20 Amikor a kevesebb több :)

Itt vagyok, itt vagyok. Nem tűntem el ..... :) 
Elégé lefoglalt mostanában a párom és meló. 
Jelentem megvan a -20 kg (lassan -21) , szerintem ez jó 2 hónap után . 54-es helyett már csak 50-es naci kell. :) (a 48-as nacit is majdnem be tudtam már gombolni ) 
Szuperül vagyok, eszek mindent ami egészséges kajának számít vagyis nem túl cukros vagy zsíros illetve olajos. Még mindig csak 1-1,5 dl a max mennyiség bár időnként még ennyi sem. Van amikor csak innék egész nap és nem kívánom a kaját. 
Minden nap iszom steviával édesített iceteát, hogy legalább pár kalóriát bevigyek akkoris ha nem kívánom a kaját. A kedvenc kajám a csirkemáj és a sajt, persze nem együtt. :D 
A bőröm elégé meglöttyedt, leginkább a karomon, de nem érdekel. Szerintem a sporttal rengeteget fog javulni és ha még 1-2 év múlva sem leszek vele megelégedve akkor még mindig ott a nyissz nyissz :) . 
Vettem biotint is és szedem minden nap. Csak kapszulásat kaptam, de kibontom és beleszórom 1 korty bármilyen folyadékba aztán megiszom. Semmi íze nincs. Valahogy nem akarok kapszulát bevenni, szóval mindent ami kapszulás kibontok. 1 dolgot ne m tudtam így bevenni, a Revalid-ot. Annak iszonyatosan borzalmas keserű íze van akkoris ha a legédesebb gyümilébe teszem. Azért majd rápróbálkozom megint pár nap múlva. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése