2012. szeptember 8., szombat

Megkerültem :)


Itt az ideje, hogy újra jelentkezzem. Már többen megkerestetek, hogy mi történt velem. Jól érzem e magam és minden rendben van e, mert nem jelentkeztem jó ideje. Nagyon kedvesek vagytok és jólesett az érdeklődés. Jelentem igen, jól vagyok, megvagyok és továbbra is fogyok. :) 

Azért nem jelentkeztem, mert most tértem vissza teljesen a régi munkastílusomhoz, ami a munkamánia. :) Pontosabban ez azt jelenti, hogy reggel 7-kor elindulok otthonról és este 8 után érek haza. Azért a fórumot meg a klub-ot igyekeztem követni az én kis okostelefonomon. 

Fogyás ügyileg minden rendben. Kicst stagnált, de aztán újra beindult. Sőt, egyszer volt olyan, hogy fél kilóval több voltam egyik nap, de az utána következő napon meg majdnem 1kg-al kevesebb. Szóval nem kell egyből parázni ha ilyen előfordul. A fogyás ütemét elnézve, jövőhéten meglesz a -25 kg juhéjjj :). 

Az előbb ittam pár korty tejeskávét és a gyomrom tiszta sci-fi hangokat ad ki. :) 

Az étkezésekkel minden rendben. Még mindig csak picike adagokat tudok megenni, kb 1,5 dl . Egyik nap történt egy kis gikszer. Megettem a kis adagomat, 1 papírvékony szelet Pármai sonkát, meg 1 kockasajtot, de annyira ízlett a sonka hogy megettem még 1 szeletet meg 2 teáskanál surimi salátát. Olyan émelygés tört rám, hogy csak na és nem akart elmúlni. Nem bírtam 10 percnél tovább, WC-be be, ujjat le és már jobb is lett. Ebből az esetből 2 dolgot tanultam: 1 mivel már nincs a gyomromban gyomorsav ezért nem mar a hányás :) , valamint azt, hogy továbbra se tudok és lehet többet ennem, mint eddig és ez így a jó. 

Még nem sikerült elkezdenem a pluszmozgást. Bár az erőmet már szinte olyan, mint műtét előtt. Tegnap is úgy bevágtam egy ajtót, hogy azt hittem kiszakad. :) Egyébként hihetetlen, hogy ilyen kevés kajával ennyi energiám van. Innen látszik, hogy eddig mennyire irreálisan nagy adagokat evett az ember lánya. Sajnos manapság az emberekkel azt hitetik el, hogy sokat kell enniük ahhoz, hogy el tudják végezni a mindennapi teendőjüket. Ezenkívül sokan az evést/ivást használják, mint a legkönnyebben elérhető lazítást. 

Összeállítottam egy nagy listát táplálék kiegészítőkkel és vitaminokkal, amit a jövő hónapban megrendelek az Amazon.com –ról. Szuper cuccok, pl gumicoknak elkészített D vitamin stb. Jaaa , a legjobb a cukormentes karamell, ami biztosítja a napi kalcium bevitelt. 

Most megyek, délután szabadtéri program. Remélem ez is hozzájárul pár deka lefaragásához. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése