2012. szeptember 24., hétfő

Első kontroll (műtét utáni 3. hónapban)


Eljött a 3 hónapos kontroll ideje.  Sokat vaciláltam, hogy lemenjek e Debrecenbe. 300 km oda, 300 km vissza. 6-7 óra autóban plusz 1 tank benzin (20.000 Ft).  A döntést az is megnehezítette, hogy amikor augusztus elején felhívtam a kartonozót és mondtam, hogy szeptember végére szeretnék időpontot, akkor kiderült, hogy már csak 2013 januárra tudank időpontot adni. Ekkor kissé elkeseredtem, hogy akkor most hogyan tovább és már azon tanakodtam, hogy le sem megyek, hanem magánlaborban megcsináltatom a szükséges vérvizsgálatokat. Úgy kalkuláltam, hogy a 20.000 Ft-ból még magánlaborban is kijönne.

Később megint felhívtam a kartonozót, hogy van e valami mód arra, hogy mégis el tudjak menni 3 hónapos kontrollra még január előtt. Azt tanácsolták, hogy menjek oda 7 körül és álljak sorba a kartonozó előtt. Ha így teszek akkor 7:30-kor nyit a kartonozó és bele fogok férni a létszámba akik előjegyzés nélkül bemehetnek.

Végül úgy döntöttem mégis lemegyek Debrecenbe, mivel ha valami gond lenne a későbbiekben akkor ott lesz minden eredmény és a tény is, hogy rendesen eljártam kontrolra.  Tehát kivettem egy nap szabit, utitársat kerestem (az én kis öcsikémet) és jól megtankoltam a kocsim.  Hétfőn hajnalban 3:00 -kor keltem. 3:45-kor már úton voltam. Szerencsére hajnali 4-5 között nincs forgalom Budapesten , így könnyen átvágtunk az egész városon.   6:40-kor értünk a kórház elé. A parknál lévő bejárathoz mentünk, oda ahol a fehér kapunál kint dohányzik a fél kórház. :)  Ez az a bejárat ahol a kis út van az erdősáv mellett. Még csak 1 kocsi ált az egész utcában, így vígan leparkoltun ka kapunál.  Átvágtunk a parkon, le a lépcőn és be az épületbe.  Bent balra kell menni  egy olyan folyosón ami hasonlít a büfé folyosólyára, de az jbbra lenne.
Odamentünk az "üvegkalitkás" kartonozóhoz.  Kissé sréhen a kartonozóval szemben ott van a rendelő, ahol már 2-en várakoztan (reggel 6:45-kor). Odaáltunk a kartonozóhoz ami 7:30-kor nyiit és szépen eláldigáltam 1 órát amíg kinyitott. Akkorra már több mint 20-an álltak a hátam mögött.  Szépen bekartonoztam és leültem a rendelőnél, mert a rendelés 9-kor kezdődik. Olvashattam. Az ajtóra ki van írva, hogy nem érkezési sorrendben szólítják a betegeket, úgyhogy nem lehettem biztos mikor kerülök sorra. 

9:00-kor Tanyi doktor ott is termett és megkezdődött a rendelés.   9:06-kor már bent is voltma (jeeeeee)  :).
Tanyi doktor most is nagyon kedves volt min mindig. Kérdezte mennyit fogytam, megnézte a hegeket. Elmondta, hogy épp egy új listán dolgozik  ami konkrétan tartalmazza majd a kiegészítőket, a diétás ajánlás pedig  már megvan nekem (ide a plogba is feltöltöttem, a 3. fülre kattintva lehet megnézni). Kérdeztem, hogy nem gond e, ha továbbra is szednék savlekötöt, mert néha érzem, hogy sok a sav. Egyből kaptam is receptet, de elmagyarázta Tanyi doktor, hogy a sava baktériumo elszaporosását stb is megakadályozza a lezárt gyomorban, ezért semmiképp nem célszerű nagyon lecsökkenteni a sav mennyiséget. Az nővér (vagy aszistens , nem tudom mi a pontos megnevezés manapság) levette a vért a laborhoz. Nagyon profi volt, esküszöm azt se éreztem amikor belémszúrta a tűt.  Megkérdeztem mik vannak a mostani alborban pontosan. Most egy alap labor ahol elsősorban a vas-ra koncentrálnak, vitamin szintek még nem voltak, majd csak a 6. hónap után. Az eredményért majd 2 nap múlva kell telefonálnom.  kb 15 percet voltam bent. Mindenképp megérte eljönni, mert nagyon pozitív volt a hangulat és ha lehet ilyet mondani jól éreztem magam amíg bent voltam . :)  Kifele jövet megint odamentem a kartonozóhoz és kértem időpontot a következó 3 hónapos kontrollra, hogy ne kelljen megint 10* próbálkoznom telefonon. Mondták, hogy sajna már csak januárra van időpont, de ezt eleve tudtam és amúgy sem akartam volna karácson körül jönni. Amint meglesznek az eredmények, felteszem ide.  Ha kérdés lenne, nyugodtan írj a  bea.bypass.blog@gmail.com  mail címre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése