2012. szeptember 18., kedd

Álmomban .......


Bizonyosságot szereztem. Hogy miről? Arról, hogy a mi állapotunk szenvedélybetegség vagy nevezhetjük függőségnek is. Igen, a túlzott kalóriabevitelről, a sok sok finom ételről beszélek. 
Hogy honnan tudom mostmár teljes bizonyossággal? Onnan, hogy amikor leszoktam a dohányzásról, néha volt olyan álmom, hogy rágyújtok. Nagyon valóságos volt és mikor zaklatottan felébredtem, örömmel konstatáltam, hogy "Oh igen, csak álmondtam és nem ,nem, nem tettem meg." Most ugyanilyet álmodtam, csak épp az evésről. Azt álmodtam, hogy betömtem vagy 3 kiló csokis sütit egyszerre és iszonyatosan boldog voltam mikor rájöttem, hogy csak álmodtam. Ez nekem egyértelmű bizonyíték volt és gondoltam megosztom mindenkivel, mert haszos felismerés. 
Egyébként már megvan a -25 kg, ami szerintem nagyon szép 2,5 hónap alatt. Vagy tévedek? :) Mehetek megint nadrágot venni, mert már a 2. legkissebb nadrágom is nagyon nagy rám és úgy néz ki, hogy az is nemsokára nagyon bő lesz amit 1 hónapja vettem. Pedig direkt nagyon passzosat vettem ami gumis anyagból van. 
Na nem baj, a Fogele-ben mindig van ebből a szuper fekete naciból. :) 

Sokszor nincs kedvem enni ,meg étvágyam sincs. Csak azért kezdek el enni, mert tudom hogy kell az ennivaló, hogy megőrizzem az erőnlétem. Aztán amikor már megettem 1-2 falatot, persze fincsinek találom és termelem befele. Nagyon vigyázok az adagra és a 1,5 dl kajat 20-30 percig eszegetem mokkás kanállal. így teljesen jóllakok mire végzek és nem is kell több. 

Vettem kalciumot, ami nem kalcium-karbonát, hanem kalcium-citrát . Fontos, hogy a citrátosat fogyasszuk, mert csak ez tud rendesen felszívódni és ráadásul a kalcium-citrát nem okoz veseköveket mint a kalcium-karbonát. Vigyázzatok, mert a Magyarországon kapható kalcium készítmények 99,9%-a kalcium-karbonátot tartalmaz. Nekem sikerült a gyógyszertárban Citrokalcium nevű kalcium-citrát készítményt beszerezni a héten. 

Azthiszem hamarosan át fogom költöztetni a blogomat egy valódi blog oldalra, mert akkor fényképeket is megtudok majd osztani veletek. 

Nekem is megvan Tanyi doktor tájékoztatója amit a hétvégén kapott meg Csippere. Akinke szüksége van rá, az írjon a mail címemre és elküldöm neki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése