2012. július 24., kedd

1. Hét - Otthon (Június 27-től)


Kórházból hazafele megvettük a savlekötőt, a steril vattát, pót kötszert és a kis injekciós véralvadasgatlókat. Jó volt hazaérni végre. Szivem szerint egyből mentem volna zuhanyozni, de ugye azt nem lehet amíg ki nem veszik a varratokat. A első és a második héten mindig úgy fürödtem, hogy a párom segített bemászni a sarokkádba, nehogy elessek. Azutan elol es alul megmosakodtam, a hátamat meg lezuhanyozta a párom. Nagyon vigyáztam, hogy ne érje víz a kötést és alatta a sebeket. 
A második napo elmentem fodrászhoz, hogy mossa meg a hajam, mivel gyenge voltam ahhoz , hogy a hosszú hajam megmossa meg még a kádba se tudtam volna behajolni ráadásul nem úgy hogy a kötés ne legyen vizes. Isteni volt mikor végzett. Végre tiszta és illatos haj. :) 
A párom szabit vett ki és otthon maradt velem, amire szükség is volt, mert nekem nagyon fájt a gyomrom tájékán. Első héten nem tudtam felvenni egyedül a zoknimat. 
Az első héten minden nap ugyanaz volt a menetrend. 7 körül felkeltünk, feloldottam és megittam a savlekötőt. Párom beadta a véralvadásgátló szurit a karomba (fontos, hogy a harba kell és nem a hasba). Reggelire, ebédre és vacsorára megittam 0,5-1 dl leszűrt hósleves levét. Mindig lassan 10-20 perc alatt kortzolgatom el a húslevest. Tízóraira meg uzsira + lefekvés előtt megittam 0,5 dl almalevet amit felhígítottam 0,5 dl vizzel. Ezenkívül meg napi 1-1,5 l sima szénsavmentes ásványvizet ittam. Sok erőm nem volt és nem is fogytam. Mondjuk a kórházból már 10 kg mínusszal jöttem ki, szóval men is baj hogy megállt. Napközben leginkább pihiztem és TV-t néztem (érdekes, de aludni nem tudtam). Esténként sétálgattunk kicsit a közeli erdő szélén. Eleinte csak 500 m-t majd 1km körül. 
Hason alvó vagyok , de az első otthoni hetemen se oldalra se hasra nem tudtam még fordulni. Nagyon meleg is volt, pláne, hogy tetőtéri a hálószobánk. 
A másik problémám az volt, hogy magamtól nem tudtam nagyWCzni. Amikor már 4 napja nem volt semmi, akkor eszembe jutott, hogy engem a nyírfacukor mindig meghajtott . Csináltam is gyorsan egz limonádét 3 teáskanál nyírfacukorral. Másnap meg is lett az eredménye. :) 
A kedvem ramaty volt. Sokszor eszembejutott, hogy minek csináltam ezt az egészet, nem e lett volna elég egy gyűrű. Az álandó fájdalom se tett jót a kedvemnek meg az se , hogy gyenge voltam mint a harmat. Párom miatt tartottam magam, meg vigasztalnom kellett meg erőt öntenem belé egy pénzügyi probléma miatt. Hiába, a nők ereje végtelen. :) A hét meglepetése az volt, hogy a főnököm (Amerikában él) virágot küldött nekem meg egy kis kártyát jókívánságokkal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése