2012. július 24., kedd

5. Hét (Július 23-tól)


Savlekötőt még mindig rendesen szedem, de már nem oldom fel hanem simán beveszem. Amúgyis utáltam feloldani mert a benne lévő golyócskák nagyon keserűek voltak. 
Most-már szilárdakat is eszem, illetve nem pépesítem össze előre a zöldséget, krumplit stb hanem szépen megrágom. Húst nem ettem még pürésítés nélkül. Most leginkább zsírszegény sajtokat, 12%os tejfölt, tojást, kefírt, tejet, főtt tojást, krumplit, sárgadinnyét eszek. Terveim szerint csinélok egy nagyon könnyű vadast a héten csirkemellel meg halat is akarok grillezni. Még mindig nagy gondot fordítpk rá, hogy eltartson 30 percig 1-1 étkezés. Eddig 1* volt hogy nagyon éhes voltam és túl gyorsan ettem, eléggé rossz is volt utána a gyomrom egész este. 
Bevezetem a fehérjeport is hamarosan. Először Protifar-t akarok venni aztán vagy a MyProtein vagy a 100% Whely proteint fogom inni napi 1-2 alkalommal. Lassan már -15 kg nál tartok. Juhéjjjjj 
A nagy WC dolog úgy látszik rendeződik. :) Az elmúét 3 napban minden reggel szépen mentem mint régen. Tisztára olyan vagyok (voltam) mint 1 kisbaba, pürés kaja, fürdetés, lesni a hogy volt e kakika stb :)
A karomon és a hasamon meglöttyedt a bőr, de remélem vissza fog húzódni. Amint elég jól leszek el is fogok kezdeni tornézni, hogy segítsek a bőrt állagának javításában meg, hogy visszanyerjek és talán fejlesszek is egy kis izmot. 
Már vonattal/gyalog járok melóba. Nem mondom hogy nem fáradok el. Ma reggel eléggé csigaszerűen jöttem fe la metróból azon a sok lépcsőn. A kedvem már majdne ma régi. Sokat nevetek és viccelődök. 
Már bizakodom a jövőben is és azon vagyok, hogy mindent megtegyek érte. 

Vágre utólértem magam a naplóban. Mostantól mindig az adott naphoz írom az aktuális infókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése