2012. július 24., kedd

3. Hét - Otthon (Július 9-től)


Rendíthetetlenül főztem tovább a tartalmas húsleveseket, sok hússal. Párom megette a husi nagyrészét tésztával a többit meg én használtam fel. 
A húsleveses , zöldséges, husis italomat napról napra sürűbbre csináltam és időnként még bébikajákkal (igen olyan bolti üvegessel is mixeltem). Mindig kiszedem magamnak a max 1 dl adagot 1 picike tányérkába és kávéskanállal 30 perc alatt eszegetem meg. 1* 2* csináltam magamnak őszibarackból turmixot is ami nem okozott gyomor problémát. Végre tusolhattam :). Hogy az micsoda füldöntúli boldogság. :) Megmostam a hajam is, de annyira kifáradtam a nagy pancsikolásban, hogy a hajmosás és a szárítás között le kellett dőlnöm 10 percre. Hétvégén már ment a másfél órás bevásárlás a Tescóban . :) A hasfájás is sokat javult. Azthiszem a gázok is nagyon feszítenek néha. Brazíliában élő sorstársam ajánlotta a citromfű teát meg a kamillát mert neki kint mondta az orvosa, hogy igya. 
Kamillát próbáltam nem rossz. A citromfű viszont tényleg egy csodaszer nekünk. Szépen megnyugtatja a gyomrot és a beleket és kihajtja a bennrekedt gázokat is. Mindenképp vegyetek 1 dobozzal. Napi 1 filterbúl iszok 1 csészével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése