2012. július 24., kedd

4. Hét - Már munkában (Július 16-tól)

Visszatértem dolgozni. Igaz, hogy a héten még kocsival hoz és visz a párom (trainingen van a héten nem messze a munkahelyemtől). Hihetetlenül sokat javított a munka a közérzetemen. Igaz, hogy az első napokban álandóan majd elaludtam délután, de lelkileg sokat számított ,hogy nem egyedül ücsörgök otthon a besötétített szobában. 
Már teljesen püré álagúra csináltam a hamimat és még egy kis görög joghurttal vagy 10%os főzőtejszínnel is feldúsítottam időnként. Az adak még mindig max 1 dl küröl van ,de van amikor még nem esik jól az 1 dl, figyelek, hogy 20-30 percig eltartson mire a kávéskanállal megeszegetem az adagom. Napközben iszok időnként pluszban fél fél deciliter üres húsleves lét is, ha valami sósat kívánok. Melóba szépen viszem magammal a kis dobozaimban a pürécskéimet. :) 
Vizből már minden nap megvan a 1,5 liter, de még többre nem nagyon tudtam feltornázni mivel tartom a szabályt, hogy étlezés előtt és utána is fél, fél óráig nem iszom. A fogyás is megindult újra. :) 
Nagy WC még mindig nem megy magától. Egyik este bevettem vízzel 18 csepp guttalax-ot. Másnap ki is pucolt rendesen, de jó lenne már ha rendeződne a dolog. 
Elkezdtem vitaminokat is szedni. Minden nap beszedek: 1db Centrum vitamint + 600mg os C vitamin + 400/200 Kálcium/Magnézium . Időnként beveszek még mellé 1 Lenkeis Bvitamin komplexet meg 1 kanál Lenkei folyékony vitamint is. Lehet, hogy a későbbiekben még megfejelem eg Kalcium/D vitamin tablettával meg egy kis extra vassal is. Iszogatom továbbrais a citromfű teát, szuperül beválik. 
Már tudok oldalt és hason is feküdni és újra hason alszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése