2012. július 24., kedd

2. Hét - Otthon (Július 2-től)


Az alap dolgok ugyanúgy mentek. Savlekötő, szuri stb...., de a parom mar nem volt otthon, visszament dolgozni. Úgy éreztem a kaját is fel kellene turbózni ezért azt csináltam, hogy botmixerrel belepürésítettem a lébe a levesben főtt répát meg krumplit. Nagyon hígra csináltam , de így azért tápláróbb volt. A hét második felében már a levesben főtt pulykaszárnyból is turmixoltam bele. Fontos, hogy 20-30 perc alatt iszogatom meg az 1 adagot. 
Kezdtem erősödni, ezért már napi 1 -1,5 km volt a séta. 
A sebeimről a kötés már kezdett lehullani, ezért átkötöttem. Kicsit letörölgettem betdinnal és rátettem a nagz tapaszt amit a gyógyszertárban vettem. Szápen gyógyultak, semmi pirosság vagy gyulladás nem volt. A hét vége felé elmentem a helyi SZTKba akol egy kedves doki kiszedte a varratokat. Fájt, de nem vol vészes, azt mondta 2 nap múlva már fürödhetek. :) A véralvadás gátló is elfogyott végre. .) 
WC téma nem javult ezért kitaláltam, hogy sárgabarackból csinálok tormixot. Használt, de SENKI ne próbálja ki. Megittam és kb 15 perc múlva már fetrengtem a görcsöktől. Kihozott mindent, de maga a sárgabarack püre is kijött alul 5 perc múlva . 
Kedvem javult, de félelemmel tekintettem a jövőbe. Biztos jó döntés volt? Nem lesz e még több bajom a vitaminok hiánya vagy más rejtett dolgok miatt? Lehet még nekem egészséges babám egyszer? Jó kérdések mi és volt még belőlle. Még mindig nem fogytam, de az eddigi -10kg azét tartotta benne ma lelket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése