2012. július 30., hétfő

Megint hétfő

A hétvégén már ettem paradicsomos húsgombócot, meg vadast amihez főtt csirkehusi volt. Egyedül az okozott gondot, hogy a vadas-szaftja túl borsos volt. Mondjuk valami megülte a gyomrom vasárnap, de már szombaton se volt az igazi. Szombaton reggel főtt tojást ettem reggelire (már sokadjára) de valahogy felkavarta gyomrom és kicsit émelyegtem. 
Szombaton ettem megint egy nyalást a párom fagyijából, de még mindig undorítóan édesnek éreztem, viszont vasárnap amikor megkóstoltam a grapefruit fagyit az nem volt rossz. Gondolom a titok nyitja az lehet, hogy a grapefuit fagyi nem volt annyira édes viszont jó savanykás és picit kesernyés volt. Persze 2-3 nyalintás ebból is elég volt. 
Vasárnap este olyan rossz volt a gyomrom, hogy csak 1 kis pohár tejet ittam vacsira. Ma reggel megint sárgadinnyét meg sajtot ettem és ebédre meg hoztam kis főtthusit meg főtt répát, de most semmit nem törtem össze. 

Nem tudom van e még másnál is így de engem nagy zavar és idegesít, hogy amikor este lefekszem az ágyikómba és vízszintesbe kerülök akkor a gyomrom meg az egész emésztőrendszeem rohadt hangosan elkezd kutyorogni, bugyborékolni, morogni. Olyan mint amilyen akkor volt régen amikor ez embernek hasmenése volt vagy ilyesmi. 

Ja igen, a Lenkeis folyékony vitamint ,meg a kal-mag ot még ne majánlom senkinek amíg szoktatós a gyomra, mert nagyon savas mind a kettő. 

Ami érdekes, hogy szivesen elkezdenék tornázni. Valyon szabad már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése